Sortida Fisidabo – 4t d’ESO

El passat 20 de maig els alumnes de 4t d’ESO van participar al Fisidabo 2K, al parc del Tibidabo de Barcelona, sortida impulsada per professorat de Ciències i Matemàtiques. Allà van experimentar mesurant i calculant temps, distàncies, velocitats, acceleracions i trajectòries de les atraccions del parc.

Les activitats estaven organitzades per la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC): els alumnes fan tasques introductòries a classe abans d’anar al parc, allà realitzen la part experimental pujant a les atraccions i fent servir apps mòbils per realitzar mesures i càlculs. Novament a classe s’analitzen els resultats i s’extreuen conclusions.

Així han pogut aplicar continguts de Física i Matemàtiques per consolidar el seu aprenentatge d’una manera lúdica En aquest enllaç disposeu de més informació.