Robolot 2020

Aquest curs l’alumnat de 2n d’ESO, a través de la matèria de tecnologia, participa al ROBOLOT 2020.

El ROBOLOT és un esdeveniment que té com a objectiu potenciar el pensament computacional. A través de la proposta de reptes guiats que s’han de programar amb Scratch i d’altres mitjançant la programació de plaques Arduino, cada participant ha de presentar una proposta final per participar al concurs. Aquest concurs internacional, en el que poden participar estudiants d’arreu del món, s’organitza a la ciutat d’Olot i, de forma excepcional, aquest any l’esdeveniment és telemàtic.

Des de la matèria de tecnologia de 2n d’ESO s’ha proposat als estudiants la participació voluntària a l’esdeveniment. Finalment del nostre institut tenim participants tant en la modalitat de mapping (només Scratch), com en la modalitat d’Arduino (TDR-STEAM i Arduinoblocks).

L’alumnat que participa en la modalitat d’Arduino ha rebut a casa seva, de forma gratuïta, una placa arduino UNO i una placa IMAGINA TDR STEAM d’Innova didàctic. Gràcies a aquest material i al suport que reben del professorat de tecnologia, estan aprenent d’una forma lúdica i engrescadora, com es poden controlar i gestionar elements electrònics integrats en una placa mitjançant microcontroladors.

A finals de setmana es presentaran els projectes a concurs i el dia 27 de juny el jurat fallarà el premi.

Sort a tots els participants!!