Lliga Escolar Ultimate

Continua la Lliga Escolar d’Ultimate mantenint el seu creixement dels darrers anys. Dissabte 16 de febrer va tenir lloc la 3a jornada a les instal·lacions del Consell de l’Esport Escolar de Barcelona a la Mar Bella i on es van igualar els 15 equips participants a la jornada anterior.

Van competir 5 equips a cada categoria jugant una lligueta entre ells a partits de 22 minuts sobre la gespa artificial de la Mar Bella. El nostre institut va tenir representació a les categories Sub15 (amb 2 equips) i Sub18 (amb un).

A la categoria sub15, INS Vallès Red va guanyar els 4 partits contra els seus rivals i, a més, va adjudicar-se el trofeu a l’Esperit de Joc. Darrera d’ells es van situar Kensington B, INS Vallès Lions, Kensington A i EUC Junior.

Per la seva part, a la categoria sub18, el triomf va ser per Flying Squirrels Red que, igual que INS Vallès Red a sub15, van fer doblet, enduent-se també l’Esperit de Joc. Per a la segona posició, va haver un triple empat que es va resoldre per diferència de punts en favor de Flying Squirrels Green. Balandrau va ocupar la 3a posició, INS Vallès Black la 4a (ocupant la 2a posició en Esperit de Joc) i l’Institut Joan Fuster, amb 4 derrotes, va tancar la classificació.

Podeu veure tots els resultats de la jornada en aquest enllaç: Resultats i classificacions finals.

La propera jornada serà el dia 23 de març i es celebrarà aquí a Sabadell, a les pistes de Sant Oleguer.

Us hi esperem!!