Gala de lliurament dels Premis Buero de Teatre Jove de Catalunya

El número musical “Blame it on the boogie” fou seleccionat per tancar la Gala de lliurament de Premis Buero de Teatre Jove de Catalunya.

Enguany s’hi han presentat 302 muntatges, entre centres escolars i grups de teatre amateur. Tot i que l’institut Vallès no va guanyar cap premi, considerem que poder actuar al Poliorama ha estat un gran honor.

L’acte es va celebrar el 27 de maig de 2017 al teatre Poliorama de Barcelona i va comptar amb la presència de nombroses personalitats: el director del Teatre Nacional, el de TV3, l’actor Pere Ponce, etc.

Els alumnes del nostre centre que hi van participar són: Laia Ruiz, Irene Batiste, Marta Pérez, Mireia Mir, Maria Coll, Aina Valls, Laia Massana, Sandra Munt, Anna Rodríguez, Enric Costa, Theo Magnani, Carla Ríos, Alba Brossa i Agustina Zuibruck.

Us deixem el vídeo de l’actuació. Sens dubte, una experiència inoblidable i molt emocionant!