Escapem!

El passat 7 de juny, a L’Estruch, el projecte ValleScènic va estrenar la proposta teatral d’aquest curs: Escapem! Setze adolescents es troben en un museu per fer un Escape room. Aconseguiran superar les proves?

Es tracta d’una obra escrita íntegrament per l’alumnat de l’optativa d’Arts escèniques de 4t d’ESO. El muntatge escenogràfic i la producció musical també corre a càrrec de l’alumnat de les optatives d’Escenografia i Producció musical. La primera de les representacions estava inclosa en el programa Ciutat i escola i, per tant, oberta a la resta de centres de Sabadell. Enguany van assistir-hi el CEIP Creu Alta, el Xaloc i el Ribatallada. Al llarg del matí es van fer dues representacions més destinades a l’alumnat del nostre centre i la representació de la tarda fou per a les famílies, amics i professorat.

Com cada any, l’experiència va ser molt positiva i el resultat, una representació fresca i vital.