Assaig Obert: A.K.A (Also Known As)

Aquest divendres, 30 de novembre, l’alumnat de les optatives d’Arts escèniques i Producció musical va assistir a l’assaig obert de l’obra de teatre A.K.A (Also Known As). Es tracta d’un monòleg escrit per Daniel J. Meyer, protagonitzat per Albert Salazar i dirigit per Montse Rodríguez Clusella.

El muntatge acaba de guanyar tres premis Butaca aquesta mateixa setmana: al Millor espectacle de petit format, a la Millor direcció i al Millor text original.

L’obra tracta d’en Carles (o Carlos), el protagonista de 15 anys (bé, o 16), de l’amor, de qui és, de la seva identitat, de la seva història. I els espectadors no som espectadors: som els seus oients, còmplices, jutges… en definitiva, som la societat que diu qui és, quina és la identitat del Carles i que incideix en la seva història.

Cal dir que al final de l’espectacle hi va haver un petit col·loqui amb els assistents i que tot l’alumnat en va sortir entusiasmat.