Beques per a l’Estudi de l’Anglès

Novament l’Ajuntament de Sabadell i 9 escoles d’idiomes de la ciutat, ofereixen 22 beques per a l’estudi de l’anglès fora del centre educatiu, durant dos cursos, adreçades a alumnes de 2n cicle d’ESO, batxillerat i cicles formatius. Les escoles d’idiomes que les fan possibles són: FIAC, Fun English School, HopinIM Idiomes, International House, Quality Languages, SI Idiomes,The English Avenue i What’s Up Sabadell. Totes ofereixen de forma altruista aquestes beques.

El termini de presentació de les sol·licituds serà del 4 al 15 de juny de 2018Els alumnes podran presentar la sol·licitud a qualsevol dels registres municipals.

Es pot consultar la convocatòria al tauler d’anuncis i a la seu electrònica de l’Ajuntament, a través d’aquest enllaç des d’on es podran descarregar les bases i els annexos.