Departament d’Idiomes: Notícies

El Departament d’Idiomes us comunica que, dins del pla de millora de l’aprenentatge en llengües estrangeres:

• Com cada any , els alumnes de 3r d’ESO viatjaran a Irlanda per fer una estada de tipus pedagògic. El viatge tindrà lloc entre el 24 i 29 d’abril inclosos. Els alumnes s’allotjaran en famílies. Durant els matins rebran classes d’anglès i dedicaran les tardes a activitats culturals.
  • Com cada any també, el nostre centre serà seu d’exàmens de francès (D.E.L.F.). Aquests exàmens possibiliten l’obtenció dels títols oficials A2, B1 i B2 i s’hi presenten els alumnes de 4t d’ESO, 1r i 2n de Batxillerat. Les proves col.lectives escrites tindran lloc els dies 26 i 27 d’abril i les proves individuals orals es repartiran entre els dies 24 d’abril i 20 de maig.
    Els alumnes d’anglès de Batxillerat es presenten també a les proves oficials de l’E.O.I. per tal d’obtenir els títols oficials B1 i B2. Comptem amb les classes de conversa d’un professor nadiu per tal de millorar la producció oral.