DENIP 2024

El passat dia 30 de gener el nostre centre va celebrar el DENIP (dia escolar de la no violència i la pau). L’objectiu a les activitats preparades pel nostre alumnat era prendre consciència de la necessitat que tenim com a societat de fomentar el respecte i posar en valor actituds més tolerants que possibilitin una millor convivència.

Per altra banda, vam dur a terme una activitat final amb un caire més festiu, on alumnat i professorat vam cantar i interpretar amb llengua de signes la cançó “ets la força”, de l’Aitana Ocaña. Amb aquesta actuació es pretenia donar un missatge d’empoderament i superació, alhora que donàvem visibilitat a una llengua que, tot i que minoritària, és present a les nostres aules i a la nostra societat.