Concurs mSchools Students Awards

Els alumnes de 4t d’ESO participaran al concurs mSchools Students Awards 2019-2020 a la modalitat de Mobile History Map. Aquest concurs estar organitzat per Mobile World Capital Barcelona. L’objectiu del concurs “mSchools Student Awards – App Education 2019-2020” és fomentar l’aprenentatge de la programació i l’emprenedoria mitjançant el desenvolupament de projectes d’aplicacions mòbils i pàgines web que potenciïn el pensament crític dels nostres alumnes. En aquest cas, els nostres alumnes van treballar la visió de l’Intel·ligència Artificial (AI al 2030 ). Aquest projecte el vam lligar amb la participació SMUN Barcelona que es celebrarà al llarg d’aquest any 2020 i totes les evidències d’ han recollit en aquest enllaç virtual creat pel nostre alumne Alejandro. Per saber més sobre el nostre concurs, podeu accedir al següent enllaç.