5è Campionat de Scrabble de L’Hospitalet de Llobregat 2017

Campionat de Scrabble
Emocions jugant a scrabble, ells venen de www.scrabbleescolar.cat, la Berta actual campiona junt amb la seva companya l’Andrea de la final de 3r i 4 t d”ESO del VIII Campionat de Scrabble Escolar dels Països Catalans 2017, representaven a l’Escola Santa Marta de L’Hospitalet. L’Arnau va començar al Campionat escolar de Sabadell a la categoria de 5è-6è de Primària, assolint els primers llocs a les competicions, aquesta temporada, quart a la categoria de 3r-4t d’ESO representant a l’INS Vallès, la seva progressió ascendent, en ambdos, els ha fet voler afrontar nous reptes.

Sempre amb el suport dels pares i tutors que els encoratgen a seguir per aquest camí de millora de la nostra llengua des d’una vessant lúdica integradora.