S’MUN 2030

Vuit alumnes de 1r de Batxillerat participaran a S’MUN 2021 (Singularity Model of United Nations) durant el 19, 20 i 21 de Febrer. El setembre de 2015, els països de l’ONU van adoptar un conjunt d’objectius –els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS)- amb l’objectiu de reduir les desigualtats, protegir el planeta i garantir la prosperitat per a tothom.

S’MUN2030 juga un paper important a l’hora d’assolir aquests objectius gràcies a la participació creixent en els problemes mundials dels estudiants de secundària i batxillerat de tot el món. A més a més, S’MUN2030 conté una gran quantitat d’oportunitats per aprofundir en qüestions com la sostenibilitat, l’educació, les noves formes d’economia o els recursos energètics en el marc de la Intel·ligència Artificial. Durant aquests tres dies els alumnes seran els representants d’un país gestionant els següents punts dins el seu comitè:

• Recerca
  • Predir escenaris
  • Analitzar les conseqüències

La recerca estar enfocada a la “Intel·ligència Artificial”. Els alumnes analitzaran la freqüència de AI en termes negatius, com ara que la tecnologia assumirà les nostres feines i fins i tot les nostres vides o, d’altra banda, si també es pogués convertir en una eina valuosa en els esforços mundials per assolir els objectius de desenvolupament sostenible de les Nacions Unides.

The citizens of the world are relying on you. Good luck and enjoy!