Projecte Brúixola – 2n Batxillerat

Durant aquest curs 41 alumnes de 2n de Batxillerat participen al projecte Brúixola que ofereix la Universitat Autònoma de Barcelona.

Brúixola és un Projecte de Tutories Entre Iguals en l’etapa de transició de Batxillerat a la UAB. Es tracta d’una activitat d’assessorament de l’alumnat de 2n de batxillerat, que ha de decidir què farà a l’acabar l’institut, per part d’un estudiant de la UAB de manera presencial i virtual.

Brúixola es caracteritza per posar en contacte estudiants de 2n de batxillerat amb estudiants universitaris de la UAB per poder assessorar-los des de la seva experiència. Els alumnes de 2n de batxillerat i de la UAB queden varis cops durant el curs per poder parlar dels estudis en què estan interessats. Tanmateix, l’alumnat universitari també orienta al nostre alumnat mitjançant les seves vivències personal.