Premis Extraordinaris de Batxillerat 2020

Creats l’any 1999, aquests premis són un estímul per als alumnes i constitueixen el reconeixement oficial dels mèrits dels alumnes que demostren una preparació especial en aquests ensenyaments. Són també una mostra de la constància i el compromís pel treball compartit entre estudiant, professors i família.

Requisits dels participants: Poden optar al premi els alumnes que compleixin els requisits següents:

1. Haver cursat i superat els dos cursos de batxillerat.
  2. Haver finalitzat els ensenyaments de batxillerat a Catalunya en el curs 2019-2020.
  3. Tenir una qualificació mitjana de tot el batxillerat igual o superior a 8,75.

Inscripció al Premi: La sol·licitud d’inscripció l’ha de fer l’alumne telemàticament dins del termini del 8 al 12 de juliol de 2020, a través de l’enllaç que es trobarà disponible al web del Departament d’Educació (Departament > Premis).

Data i lloc de realització de les proves: Les proves es realitzaran el dia 17 de setembre de 2020, a partir de les 8.30 hores del matí.

En aquest enllaç teniu la resolució de la convocatòria. Podeu consultar tota la informació al web del Departament d’Educació.