Matrícula Batxillerat

Tot l’alumnat que el curs vinent faci batxillerat, tant 1r com 2n, haurà de passar per secretaria a formalitzar la matrícula. A mode de resum, us destaquem que:

• El 8 de juliol s’ha publicat la llista definitiva d’alumnes admesos (alumnat que no ha cursat amb nosaltres aquest any 4t d’ESO, ha fet la preinscripció i ha obtingut plaça al nostre institut).
  • Del 9 al 15 de juliol, els alumnes que han de passar per secretaria per tal de formalitzar la matrícula, són:
    • Alumnat que ha sigut admès a les llistes publicades el 8 de juliol.
    • Alumnat que ha acabat 4t d’ESO al nostre centre i cursarà batxillerat al nostre centre.
    • Alumnat que ha estat cursant batxillerat al nostre centre i el curs vinent passa a 2n de batxillerat o repeteix curs (1r o 2n de batxillerat).

Us recordem que el fet de no formalitzar la matrícula dins del període establert comporta la pèrdua de la plaça.

Documentació a lliurar, disponible en secretaria (de 9.00h a 14.00h):

A més a més, l’alumnat nou al centre també ha de portar:

• Dues fotografies actuals mida carnet (amb el nom escrit pel darrere)..
  • Autorització dels drets d’imatge.
  • Resguard del Títol d’Educació Secundària Obligatòria.
  • El “consell orientador” (document adjunt a les notes de 4t d’ESO).