Ens visita… Jordi Martínez Vendrell

Aquest divendres, 15 de març, va venir a fer-nos una xerrada l’actor i pallasso Jordi Martínez Vendrell, un actor molt popular entre l’alumnat sobretot pel paper de Jaume (el pare del Joan) a la sèrie Merlí.

Durant les dues hores que va durar la xerrada, que estava adreçada a Arts escèniques i Producció musical, l’alumnat no va parar de preguntar-li sobre els temes que els interessaven: la seva participació a la sèrie, el procés de preparació d’un personatge, com guanyar-se la vida com a actor, els seus inicis… Tothom en va sortir encantat perquè el Jordi Martínez va mostrar una gran capacitat de connectar amb els joves.

Aquesta activitat s’inscriu en el programa Flipart de la Diputació de Barcelona.