2n de batxillerat. Xerrada “esperit i l’actitud emprenedora”.

El passat dilluns 24 d’abril, el nostre institut va acollir una xerrada molt interessant per als alumnes de segon de batxillerat de l’assignatura d’Economia de l’empresa. El Cap d’operacions i fundador de l’empresa NésterKàstor del Olmo, una empresa de software de gestió d’immobiliàries, va venir a parlar sobre l’esperit i l’actitud emprenedora.

Per l’alumnat la xerrada va ser un èxit. El fundador de Néster va compartir les seves experiències i coneixements en el món empresarial, fent èmfasi en la importància de la perseverança, la creativitat, la visió estratègica i la mirada emprenedora per aconseguir l’èxit en els negocis.

L’alumnat va tenir l’oportunitat de fer preguntes i d’intercanviar idees amb el ponent, fent que la xerrada fos una experiència molt enriquidora per a tots. També va poder aprendre sobre el significat de l’actitud emprenedora, les principals dificultats que s’han de superar i les claus per aconseguir mantenir-se en un mercat tan competitiu com el de la tecnologia.

Des de l’institut Vallès volem agrair a l’empresa Néster i al jove emprenedor, per compartir la seva experiència amb els nostres alumnes i esperem que aquesta xerrada els hagi inspirat per seguir els seus somnis i treballar dur per aconseguir-los.