Premis als millors treballs de recerca de batxillerat 2019

Aquest any hem arribat a la tretzena edició dels premis als millor Treballs de Recerca de batxillerat de l’Institut. Un any més, l’acte ha tingut lloc a la Casa de Cultura, on una representació de l’Ajuntament i de l’AMPA de l’Institut han fet el lliurament dels guardons als alumnes premiats. En l’edició d’enguany s’ha lliurat un premi al millor treball en la categoria general i dos accèssits, mentre que ha quedat desert el premi a la categoria dels treballs d’àmbit tossenc. Aquests han estat els treballs reconeguts:

• La respiració dels peixos, d’en David Bartrès, ha estat premiat,
  • Una teràpia per a recordar, de la Maria Àngels Díaz, ha rebut un accèssit
  • Cèl·lules mare i medicina regenerativa, de l’Anna Gòmez, ha rebut un altre accèssit.

L’acte ha començat amb un parlament de la nostra directora, Conxa Martínez, que ha felicitat als alumnes premiats i ha introduït els seus treballs.

Després del parlament inicial, els alumnes premiats han presentat els seus treballs al públic assistent a l’acte. I, per acabar, s’ha fet el lliurament dels premis als alumnes guardonats.

Enhorabona als premiats!