Premis als millors Treballs de Recerca de batxillerat 2018

Hem arribat a la dotzena edició dels premis als millor Treballs de Recerca de batxillerat de l’Institut. I, un any més, l’acte ha tingut lloc a la Casa de Cultura, on una representació de l’Ajuntament i de l’AMPA de l’Institut han fet el lliurement dels guardons als alumnes premiats.

L’acte ha començat, com també és tradició, amb un parlament de la nostra directora, Conxa Martínez, que ha felicitat als alumnes premiats i ha introduït els seus treballs:

• Història de la muralla de Tossa de Mar, de la Mamasa Waggeh, premiat en la categoria de treballs d’àmbit tossenc,
  • Com crear una Start Up i no morir en l’intent, de l’Eric Martín, premiat en la categoria general.

Després del parlament inicial, els alumnes premiats han presentat els seus treballs al públic assistent a l’acte. I, per acabar, s’ha fet el lliurament dels premis als alumnes guardonats.

Felicitats als guanyadors!