Portes Obertes a l’Institut

El passat 17 d’abril de 17 a 19h vàrem obrir les portes de l’institut a tota la comunitat educativa.

El professorat adscrit a cada departament didàctic va organitzar una mostra de materials que es van exposar a cada aula.

Cada espai de l’institut mostrà cada una de les àrees de coneixement que formen part del currículum tant de l’ESO com del Batxillerat. L’aula 1 exposava els treballs de Tecnologia; l’aula 2 exposava els materials i alguns treballs de Matemàtiques, l’aula 3 els d’anglès i així successivament. També van formar part de la mostra  els treballs transversals i globalitzats de l’ESO com ara els Treballs de Síntesi  (1r a 3r d’ESO )i el Projecte de Recerca de 4t.

Es podien observar també els millors treballs de recerca de l’ última dècada així com un àlbum de diapositives dels comiats de 2n de BAT.

Els alumnes voluntaris d’ESO i BAT van fer el guiatge de la visita als futurs alumnes del centre, als seus familiars i també a les famílies del nostre alumnat actual.

Alumnes voluntaris van estar col·laborant en diferents espais com l’aula de Visual i Plàstica, el laboratori de Física i Química, l’aula d’acollida i la sala polivalent.

A tots ells i elles el nostre més sincer agraïment.

Agraïm també la participació de les famílies en aquesta activitat, que va permetre acostar un mica la feina i la vida de l’institut a la comunitat escolar.

Conxa Martinez