Pla d’educació digital de Catalunya: Comunicació a les famílies

Benvolgudes famílies,

El Pla d’educació digital de Catalunya 2020-2023 té per objectiu contribuir al desenvolupament de les competències digitals que els ciutadans i les ciutadanes necessiten per viure i treballar en una societat immersa en constants transformacions i canvis. Per tal d’assolir aquest objectiu és necessari assegurar la connectivitat dels centres educatius i proporcionar els equipaments necessaris a alumnes i docents.

Aquest pla preveu que durant el curs 2020-2021 els centres públics rebran els equipaments destinats als docents i els destinats a tots els alumnes dels nivells educatius de 3r i 4t d’ESO, Batxillerat i CFGM, així com als alumnes que no disposen d’ordinadors a les seves llars dels nivells educatius de 5è i 6è de primària, 1r i 2n d’ESO i CFGS.

Els ordinadors per als alumnes arribaran a l’lnstitut de Tossa a inicis del 3r trimestre del curs 2020-2021. Així doncs, des del centre es passarà a posar a disposició de cada alumne/a un d’aquests ordinadors per tal que en facin el bon ús necessari per seguir el seu aprenentatge.