Ioga a la platja

El passat mes d’octubre els alumnes de tots els cursos d’ESO i també els de 1r de Batxillerat van realitzar unes sessions de ioga dins el projecte Ioga i salut, impulsat pel DipSalut i amb la col·laboració de l’Ajuntament de Tossa de Mar.

Aquestes sessions les vam dur a terme a la Platja Gran, en un context ideal per la seva pràctica, resultant una nova, profitosa i agradable experiència per part dels nostres alumnes. Des d’aquí volem donar les gràcies a totes les persones implicades i desitjar repetir l’esdeveniment en un futur.