Comiat a 2n de batxillerat

El curs de 2n de batxillerat arriba al final, i, com ja és tradició, hem celebrat l’acte de comiat amb els nostres alumnes més grans.

En aquesta ocasió la cerimònia ha comptat amb tres conductors: la Carla Sanyang, la Gemma Bernabeu i en Tomàs Dorta, alumnes de 1r de batxillerat, que han estat uns dignes amfitrions.

A l’acte també hi ha intervingut la nostra directora, Conxa Martínez, que ha volgut acomiadar com cal els nostres alumnes, i ha comptat amb les actuacions musicals estel·lars de la Camila Sánchez (1r de batxillerat), en Pau Mir (4t d’ESO) i l’Àlex Coris i l’Eugeni Khatasayuk (antics alumnes).

Després del lliurament d’orles als alumnes i de les actuacions, la nit ha acabat amb un refrigeri pels assistents a la celebració.

Desitgem que els alumnes de 2n de batxillerat que heu acabat la seva estada al nostre centre tingueu una vida pròspera i us desitgem molta sort!