Sortides del centre

Hi estem treballant. En breu ho tindrem enllestit…

De moment, aquesta és una versió provisional:

ACTUALITZACIÓ DEL PROCEDIMENT DE SORTIDES DEL CENTRE DURANT L’HORARI LECTIU

Sortides fora de l’horari

• Durant l’horari lectiu els alumnes no poden sortir del recinte escolar.

• En cas que hagin de sortir per anar al metge o per qualsevol altra causa justificada:

• Si els pares o els tutors legals el venen a buscar, hauran de signar en el llibre de registre de sortides

• Si els pares o els tutors legals no poden venir, poden autoritzar (via App) a una persona que en el moment de recollir l’alumne s’haurà d’identificar mitjançant DNI i signar al llibre de registre de sortides.

• A batxillerat es podrà presentar l’imprès d’autorització que es comprovarà mitjançant trucada telefònica (sense aquesta comprovació, l’autorització no serà efectiva) i serà l’alumne qui signarà en el llibre de sortides. Si l’alumne és major d’edat, només caldrà que signi en el llibre de sortides.