Actualitat. Tossa de Mar, novembre 2025
L’alumnat de segon d’ESO va fer una visita al castell de Montsoriu, el dilluns 17 de novembre. Aquesta excursió va durar tota la jornada escolar, el viatge fins a Arbúcies es va fer amb autobús i, després, les noies i els nois van pujar a peu fins al castell, que tot seguit van visitar.
Un cop a dins del castell de Montsoriu, els van ensenyar la construcció, i el que té a veure amb el que estan estudiant a la matèria de Geografia i Història. També els van explicar com era la vida al castell, ja que aquest era el nom de la visita: “La vida en un castell gòtic”.
El de Montsoriu és un dels castells gòtics més grans que hi ha a Catalunya, la seva primera menció en un escrit va ser l’any 1002 i la seva construcció es va allargar entre els segles X i XV.
Jordi F. 3r A

