Som un institut ambaixador de ‘Save the Children’

Diversos. Febrer de 2024. Tossa de Mar

L’Institut de Tossa de Mar farà, aquest trimestre, una jornada lúdica i esportiva per recaptar fons en solidaritat amb l’ONG Save the Children. L’activitat comptarà amb la participació de tots els alumnes, excepte 2n de Batxillerat, que continuarà amb les classes.

El centre ho organitza a través del Departament d’Educació Física, amb la col·laboració de l’alumnat de 1r Batxillerat.

Altres anys, ja hem col·laborat en activitats solidàries amb beneficiaris diferents. A la nostra web de l’nstitut, hi ha una publicitat de la pàgina Save the Children amb informació sobre la seva tasca i campanyes solidàries obertes, on també podeu fer una donació.

Què és Save the Children?

Save the Children és l’organització independent líder al món que treballa a favor dels drets de la infància i l’adolescència. La seva visió és la d’un món on tots els nens i nenes tinguin assegurat els seus drets a la supervivència, la protecció, el desenvolupament i la participació.

T.C. i C. R., 3r C