Reconeixement universitari a tres Treballs de Recerca

Tres alumnes de 2n de batxillerat han vist reconeguda la qualitat dels seus treballs pels premis que atorguen les universitats del nostre país.

Per una banda, l’Anna Calvet ha estat premiada en la XVI edició dels Premis de Recerca de Batxillerat Ramon Llull 2017 amb la Distinció de la Facultat de Turisme i Direcció Hotelera Sant Ignasi de la Universitat Ramon Llull pel seu treball de recerca: “El misteri del ‘monstre’ del llac”.

Acte entrega Premis URL Treballs Recerca Batxillerat (21) r

D’altra banda, la Mar Rabassa ha rebut un dels premis que atorga el Consell Social de la Universitat de Girona a Treballs de Recerca d’Estudiants de Batxillerat en l’àmbit d’Humanitats i Ciències Socials pel seu treball “La pesca del solso. Un model de cogestió” (en aquest enllaç el podreu llegir).

20170616_184447 r3

I en tercer lloc, l’Alba Santané ha estat escollida com a finalista en l’edició d’enguany dels Premis Treballs de Recerca en Turisme, Hoteleria i Gastronomia de Batxillerat, del CETT de la Universitat de Barcelona, amb el seu treball “La cuina de casa meva” (aquí podeu veure el seu vídeo de presentació), i haurà de defensar oralment el seu treball davant del jurat final el 6 de juliol a l’Hotel Alimara, a Barcelona. Esperem que tinguis sort i acabis guanyant!