Concurs FONIX del curs 2017-18

Aquest any el tema del Concurs Fonix era Healthy planet.

Aquests són els equips que ens han representat aquest any:

Els alumnes de 2n d’ESO Alex Martin, Iker Ramos, Nerea Fernández i Diego Dominguez (es va traslladar a Andalucia), van treballar el tema de healthy lifestyle relacionat amb el que mengen els adolescents a Tossa.

Els alumnes de 3r d’ ESO Julie Thuet, Judith Rodríguez i Ana Mir van treballar el tema de pollution in Tossa.

Pel que fa als alumnes de 1r de Batxillerat Joan Canadell, Joan Aymerich i Lluis Boada també van treballar el tema de pollution in Tossa.

Volem felicitar als alumnes de 2n i de 3r d’ESO, i també als de 1r de batxillerat per la seva participació, i els encoratgem a tronar-hi l’any vinent.

Pel que fa als resultats obtinguts, els alumnes de 3r han quedat cap al lloc número 50, aproximadament cap a la meitat dels participants, mentre que els alumnes de Batxillerat han quedat en una fantàstica cinquena posició!. Enhorabona!