Acte de comiat dels alumnes de 2n de BAT

Diversos. Tossa de Mar, maig de 2023

El passat divendres 19 de maig vam celebrar la festa de graduació i comiat dels nostres alumnes de 2n BAT, de la promoció 21-23. Després d’uns anys de pandèmia, vam poder recuperar el format presencial i companys, companys famílies i professors vam poder acompanyar els nois i noies de 2n i  gaudir d’un acte molt emotiu que va posar punt i final al seu recorregut de sis anys pel nostre centre.

L’acte es va celebrar al polivalent, ben engalanat gràcies a la col·laboració de professors i alumnes de 1r de BAT. Va començar a les 7 de la tarda i va estar farcit de moments estel·lars, amb actuacions musicals, lectures de poemes, parlaments i, és clar, lliurament d’orles. Com sempre, els vídeos recopilatoris de tota aquesta etapa ens van fer reviure moments viscuts entre rialles i expressions de sorpresa en adonar-nos de com han canviat, com han crescut, en tots els sentits.

Per acabar de celebrar-ho, vam gaudir d’un bon refrigeri i vam presenciar divertides escenes de comiat mentre es feien fotografies de darrera hora al photocall instal·lat per a l’ocasió.

Ja només ens queda desitjar-vos, sigui quin sigui el camí que trieu, tota la sort del món.