Torna la Cursa!

El divendres 12 d’abril se celebrarà la V Cursa de l’Institut Tossa de Mar que organitzen els alumnes de 1r de batxillerat. Aquesta cursa la realitzaran els alumnes de l’ESO. Per als alumnes de 1r i 2n hi ha un recorregut d’1 km mentre que per als alumnes de 3r i 4t hi ha un recorregut d’1,5 km. Després, acabades les curses s’oferirà xocolata que ens ha proporcionat l’ajuntament i la pastisseria Can Neras i es duran a terme diferents activitats al camp de futbol.

Aquesta cursa té una finalitat solidària perquè s’afegeix a la XV edició de kilòmetres de solidaritat, organitzat per l’ONG Save de Children. Instituts i escoles d’arreu hi participen i això demostra solidaritat i compromís pels drets infantils, ja que principalment es fa per recollir diners per la lluita en contra la mortalitat infantil i defensant la salut i l’educació.