Sant Jordi 2019

Com cada any, a l’institut de Tossa de Mar el dia 23 d’abril vam celebrar la diada de Sant Jordi presentada per Judith Nualart i Gabriela Pincay, dues alumnes de segon de batxillerat.

L’acte es va iniciar amb el recital Llengües del Món, amb poemes en diferents idiomes, una mostra de la gran varietat lingüística que tenim al centre.

Tot seguit, es van donar els premis dels diferents concursos organitzats durant el segon trimestre: el concurs dels cors literaris, el concurs dels enigmes, el concurs literari en anglès i el concurs literari en les llengües catalana i castellana. Aquesta és la llista dels guardonats:

CONCURS LITERARI EN LLENGUA ANGLESA

• Premi de 1r i 2n ESO: “Poem” de Hugo Mondejar
      • Premi de 3r i 4t ESO: “Music” de Pau Mir
      • Premi de narrativa anglesa de batxillerat: “The lonely star in the sea of life” de David Bartrés

CONCURS LITERARI SANT JORDI

1r ESO

PRIMER PREMI DE POESIA: “El meu poble”, Martí Xirgu

SEGON PREMI POESIA, “L’ illa”, Lisa Sholten

2n ESO

PREMI POESIA. “Sa platja”, Laura Sallés

PREMI NARRATIVA: “Lo impossible”, Júlia Punset

3rESO

PREMI POESIA. “Gràcies”, Dana Mata

PREMI NARRATIVA: “I per què no?”, de Bangal Waggeh

4t ESO

PREMI POESIA. “Tú”, Mikaela leivas

PREMI NARRATIVA:  (queda desert)

BATXILLERAT

1r premi de narrativa: “Periodista detectiu”, de Lia Pujals

2n premi de narrativa: “Historia de un sueño”, de M. Àngels Díaz

Podeu trobar els treballs premiats en les diferents categories seguint aquests enllaços: Llengua Anglesa, Poesia, Narrativa.

Després dels concursos l’acte va seguir amb una mostra de treballs audiovisuals de primer de l’ESO que eren booktrailers sobre el llibre Nadar o morir, i els treballs també audiovisuals dels alumnes de primer de batxillerat sobre poemes d’autors catalans.

Text: Mar Martínez; Fotos: Miquel Aymerich.