Reconeixement a ritme de poemes

Des que va presentar el poema al certamen literari de Sant Jordi de l’institut, laP1160136 r Maria Àngels Díaz ha pogut constatar que té coses a dir i molta gent que se les escolta.

El jurat del concurs ja va avisar que Àvia era un poema que calia tenir en compte. La lectura en públic que se’n va fer al polivalent de l’institut, ho va evidenciar. Paraules que el vent no s’emporta, paraules que creixen.

El Jocs florals escolars de Catalunya el va seleccionar com a millor poema dins l’àmbit territorial de les comarques gironines, i el dissabte 27 de maig la Maria Àngels el va poder llegir a l’auditori de Santa Coloma de Farners. Altre cop les seves paraules prenien volada i feien créixer un auditori atent.

Va ser aquell mateix matí que va rebre el reconeixement d’aquesta tasca, a vegades silenciosa, que consisteix a escriure; diploma, regals, paraules… I abans de cloure l’acte, una altra destinació per a Àvia, aquest cop de cap a la final: dissabte 17 de juny a Barcelona.

Així, doncs, t’acompanyarem tots, Maria Àngels, des d’on sigui que siguem, amb atenció i en silenci perquè el puguis llegir ben alt… Àvia.

Felicitats i endavant! Bon dissabte!

Us deixem una mostra, en imatges, de l’acte de Santa Coloma de Farners i la lectura que ella mateixa ens fa del poema Àvia.