Quart d’ESO visita el CaixaForum i la Universitat de Girona

Diversos. Tossa de Mar, febrer de 2024

L’1 de febrer, 55 alumnes de 4t d’ESO van anar a Girona per visitar el CaixaForum i, després, fer una volta pel barri vell, amb visita a la UdG. La sortida es va allargar entre les vuit del matí i dos quarts de tres de la tarda.

L’activitat va dividir l’alumnat en dos grups. D’una banda, els estudiants que han escollit Física i Química van fer un taller de so i acústica. Segons va explicar la professora responsable, va ser un taller molt divertit i didàctic, amb experiments espectaculars.

Posteriorment, van anar al barri vell de Girona, on van visitar la Universitat i, ja a dins, van estar a la biblioteca, a les aules, etc.

L’altre grup va poder gaudir de l’exposició Homo Dulens al CaixaForum, que tracta sobre l’ús dels videojocs per entendre el present. Parteixen d’una visió antropològica del joc i entén els videojocs com la seva expressió contemporània més estesa. La mostra està dividida en sis sales i cada una està dedicada a un àmbit en què l’ésser humà es pot relacionar amb els jocs.

A.M.F. i A.M.N. 3r B