La Cursa de l’Institut 2019

El dia 12 d’abril hem celebrat a l’Institut de Tossa de Mar la VI Edició de la Jornada Esportiva La Cursa de l’Institut de Tossa de Mar, organitzada pels alumnes de 1r de batxillerat i emmarcada dins l’assignatura d’educació física.

Per començar el dia els alumnes de 1r de batxillerat hem anat a totes les aules de l’ESO per fer un recordatori de la jornada i repartir els dorsals de la cursa. A continuació, ens hem dirigit cap a la zona esportiva del poble on han tingut lloc tota l’activitat de la jornada.

Primer de tot, els alumnes han pogut deixar totes les seves pertinences al guarda-roba. Seguidament, s’han realitzat les curses de 1r i 2n d’ESO categoria femenina i masculina, ambdues amb una longitud d’1km i, seguidament les de 3r i 4t d’ESO amb 2km aproximats de distància.

Al finalitzar les curses els alumnes i el professorat han pogut gaudir de xocolata i coca, gentilesa de la pastisseria Can Neras i, a continuació, dins el recinte del camp de futbol han tingut lloc altres activitats lúdico-esportives organitzades pels alumnes de 1r de batxillerat. Entre les diferents opcions hi hagut el mocador, saltar a corda, l’aranya, el voleibol, el futbol i el tres en ratlla.

Ha resultat ser una jornada molt divertida i, alhora ha servit per posar fi a un trimestre molt llarg i donar per començades les esperades vacances de setmana santa.