IV Cursa biennal de l’Institut

El passat 7 d’abril els alumnes de primer de batxillerat, juntament amb el professor d’educació física Lluis Ponsdomenech, vam organitzar la quarta edició de la Cursa de l’Institut. Aquesta és la jornada esportiva més emblemàtica de l’Institut i s’organitza cada dos anys quan arriba la Setmana Santa.

A la Cursa hi participen tots els alumnes de l’ESO, agrupats en quatre categories: noies de 1r i 2n, nois de 1r i 2n, noies de 3r i 4rt i nois de 3r i 4rt. Enguany, a més, alguns professors també hi van voler participar i van córrer la cursa amb els nois de 3r i 4rt d’ESO. Com ja es va fer en les edicions anteriors, el recorregut de les curses va transcórrer pels voltants de la Zona Esportiva i del Parc de Sa Riera. Les quatre curses es van poder desenvolupar sense cap incident destacable, més enllà d’una sortida falsa i d’algun corredor despistat que es perdia o se sortia del recorregut traçat. Res que els alumnes de 1r de batxillerat encarregats de vetllar pel bon funcionament de tot l’acte no poguéssim arreglar!

La classificació de les curses va ser:

Noies de 1r i 2n d’ESO:

1. Aminata Gakou (2n d’ESO)
  2. Lel Gómez (2n d’ESO)
  3. Claris Bragulat (1r d’ESO)

Nois 1r i 2n d’ESO:

1. Bangal Waggeh (1r d’ESO)
  2. Pau Mir (2n d’ESO)
  3. Benjamín Furque (2n d’ESO)

Noies 3r i 4rt d’ESO:

1. Anna Ramírez (3r d’ESO)
  2. Gabriela Pincay (4rt d’ESO)
  3. Lia Pujals (3r d’ESO)

Nois 3r i 4rt d’ESO:

1. Moha Assabri (4rt d’ESO)
  2. Joan Moncusí (4rt d’ESO)
  3. Manuel Herrero (3r d’ESO)

Quan es van acabar les curses vam poder recuperar forces amb un esmorzar especial: xocolata desfeta i coca per tothom!

Finalment, per acabar la jornada desprès de la xocolatada es van dur a terme diverses activitats esportives al Camp de Futbol Municipal. Els alumnes van poder triar en diversos jocs i partits de futbol. Va ser molt divertit! Des d’aquí donem les gràcies a tothom per fer-ho possible.

Aquí teniu el vídeo resum de la jornada que ens ha deixat l’Eric Martin, el reporter oficial de l’organitzció de 1r de batxillerat: