Un comiat de 4t molt especial

Divendres 21 de juny vam celebrar el final de curs i el comiat de la promoció de quart d’ ESO amb uns convidats molt especials: els avis i àvies que els alumnes d’aquest curs havien conegut en el Geriàtric en el marc del Projecte de Servei Comunitari.

Tots junts vam poder gaudir de la representació de la divertida obra La muralla, a càrrec de l’esplèndid grup de teatre de l’Institut, així com de diversos vídeos que recordaven el pas de la promoció en el centre, el viatge de final de curs a Cantàbria i les activitats realitzades en el Geriàtric. Així mateix, es van lliurar els diplomes de les proves de matemàtiques Cangur, i es van mostrar fotografies del Projecte Riera, guardonat amb un accèssit en el concurs Eco propostes de Ràdio Marina, que consisteix en el manteniment i recuperació d’ un tram de la riera de Tossa.

A continuació, es va projectar el vídeo de la representació teatral Un rellotge per a la dona del temps, interpretada pels alumnes d’acollida de l’institut, que realment van fer molt bona feina. Dana Mata i Eloi Couso van ser els presentadors de l’acte, que va acabar amb el tradicional lliurament d’orles als alumnes de la promoció.

A tots ells, els que es van i els que es queden, els desitgem molt bona sort!!