Comiat a 4t d’ESO

L’últim acte del curs escolar ha estat el comiat als alumnes que aquest any han acabat 4t d’ESO.

Aquest any ha estat presentat i guiat per la Raquel Roca i en Carles Couso, alumnes de 3r d’ESO, i ha començat amb un parlament de la directora, Concha Martínez, que ha volgut tenir un record especial pels alumnes que el curs vinent ja saben que no continuaran els seus estudis al nostre centre.

A continuació, els alumnes que durant el curs han participat en l’activitat extraescolar de teatre ens han ofert una mostra de la seva feina: una divertida obra que ha despertat les rialles i ha aixecat forts aplaudiments dels assistents.

El teatre ha donat pas a la projecció de dos vídeos: un recull d’imatges del pas dels alumnes per l’Institut, i el vídeo sobre el viatge a la Selva Negra (que podeu veure en un article anterior en aquesta mateixa pàgina). L’esclat de rialles que han provocat ha estat memorable!

L’acte ha finalitzat amb les tutores de 4t d’ESO que han lliurat una fotografia de record als seus alumnes, i, de passada, han format part de la fotografia final de conjunt de tot el 4t d’ESO 16-17.

Bones vacances a tots!