Orgullosos de lluitar pel planeta

El dijous dia 13 de febrer, els alumnes de tercer vam anar al mercat a repartir bosses de blat de moro, ja que no contaminen i en tirar-les a la brossa es descomponen.

Quan vam arribar no hi havia gaire gent, ens pensàvem que l’activitat no sortiria bé, ja que feia fred i quasi no hi havia gent; a les 9:15h aproximadament, el mercat ja va començar a animar-se i ens vam repartir en grups: 2 o 3 repartien bosses, 2 feien fotos i vídeos etc. Quan anava passant el temps les bosses s’anaven acabant i estàvem molt orgulloses del que estàvem fent. Hi havia gent que feia servir les bosses de blat de moro i deixaven les bosses de plàstic, però per l’altra banda hi havia gent que preferia les de plàstic perquè deien que eren més resistents, nosaltres intentàvem fer el possible perquè es quedessin amb les bosses de blat de moro.

Després de fer aquesta activitat ens sentim orgullosos perquè la gent podria canviar la bossa de plàstic per la de blat de moro. Tornaríem a repetir aquesta experiència mil vegades més.

Text: Laura Sallés i Candela Muñoz

LES ENTREVISTES AL MERCAT

El dijous 13 els alumnes de tercer d’ESO vam anar al mercat a fer una experiència de conscienciació en favor del medi ambient. Nosaltres, la Neus Pujol i la Marta Costa, vam fer entrevistes a la gent sobre què pensaven de les bosses de plàstic i de blat de moro i la diferència entre elles.

Ens vam adonar que a la gent li agradaria tenir bosses de blat de moro, però com no hi ha cap lloc on comprar-les, no les poden utilitzar.

Encara hi ha gent que no està conscienciada sobre tot el dany que fan les bosses de plàstic.

Mentre estàvem gravant les entrevistes, ens van dir dues coses: que l’Ajuntament dona bosses de plàstic a les parades i les parades tenen altres bosses que no són de plàstic, però no les utilitzen.

És per això que pensem que cal fer una reflexió i decidir-nos a cuidar més el medi ambient.

Text: Neus Pujol i Marta Costa, 3r ESO B