Panera per l’intercanvi de 2n d’ESO.

Aquest curs estem ben emocionats perquè, desprès d’uns quants anys, tornem a participar en un intercanvi interescolar d’alumnes!

En les ocasions anteriors van ser els alumnes de batxillerat els que hi van participar, mentre que en aquesta ocasió serà el primer cop en què hi participen alumnes de l’ESO.

Concretament, els alumnes de 2n d’ESO del nostre centre faran un intercanvi amb alumnes de Kelheim, un poblet d’Alemanya prop de Munich. Hi aniran al maig i, per tal d’abaratir el cost del viatge, us convidem a participar al sorteig d’un esplèndid lot de nadal.

Què, t’animes a col·laborar per aquesta gran experiència? Vinga, compra’n el tiquet!

Quant val? 2 euros

On el pots trobar? A la Fira de Nadal

Què inclou la panera? caves, vins, torrons, embotit, un pernil i dolços.

A què esperes? La panera pot ser teva!

panera-intercanvi