Nadar o morir: nova sessió al Club de Lectura

El passat dijous dia 11 d’abril els alumnes de 2n i de 3r d’ ESO vam anar a la Biblioteca Municipal per trobar-nos amb l’autor de la novel·la Nadar o morir, Arturo Padilla. Ens va explicar moltes coses sobre l’elaboració d’aquesta novel·la i sobre l’ ofici d’escriptor.

Nosaltres li teníem preparada una sorpresa: li vam passar els booktrailers que han fet els alumnes de segon sobre el seu llibre. Aleshores ell ens va convidar a participar en el concurs de booktrailers que organitza l’editorial per promocionar la seva obra. Així que ja ho sabeu, si voleu presentar el vostre vídeo… podeu tenir premi!!!

I no us perdeu l’entrevista que l’Anna, la Dana, l’Aina i l’Abril, de 3r d’ESO, li van fer al nostre convidat!

Entrevista Arturo Padilla