Final de l’extraescolar de Voleibol femení

Al llarg d’aquest curs l’AMPA del nostre Institut ha tornat a organitzar l’activitat de voleibol femení en horari extraescolar. Hi ha participat un grup de noies de 2n i 3r d’ESO, les quals cada dimecres a la tarda han pogut practicar l’esport en les instal·lacions del centre. L’experiència i l’evolució de l’equip ha estat positiva, esperem que amb ganes de repetir l’any vinent.

Com a cloenda, el passat 10 de maig, es va celebrar un partit amistós al Institut Font del Ferro de Palafolls amb alumnes d’aquell centre. En el matx es va poder constatar l’habilitat de les nostres joves jugadores, ja que van protagonitzar un bon desplegament tècnic en el seu joc, a més de guanyar el partit 2 sets a 3 en un emocionant final de partit. Les components de l’equip van ser: Maria Castelló, Udane Moral , Maria Álvarez, Pamela Arguijo, Lia Pujals, Robin Craig, Marta Iglesias i Sílvia Guàrdia, a més de la lesionada Gisela Díez i l’absent Marta Álvarez.

Felicitats a totes!!