Visitem el Camp Nou

Enguany amb els alumnes de 1r d’ESO hem realitzat la tradicional visita a les instal·lacions del FCBarcelona. El passat 3 de juny, amb la col·laboració de la Penya Blaugrana de Tossa de Mar i l’acompanyament personal del seu President, el senyor Toni Blanco Grané, els nostres alumnes van fer un tour pels budells del Camp Nou, visitant Museu, vestidors, terreny de joc, sala de premsa, zona mixta i cabines de ràdio i televisió. La jornada va resultar molt profitosa, els alumnes s’ho van passar molt bé i esperem poder repetir-a el proper curs.