RESCATAMOTS IL·LUSTRAT: TOTHOM A VOTAR!

Francesc de B. Moll és l’autor , amb Antoni M. Alcover, del Diccionari català-valencià-balear, que més curt es pot dir DCVB, i del tresor de la llengua catalana de l’Aplec de Rondaies Mallorquines.

La Institució Francesc de Borja Moll ha organitzat un concurs: el Rescatamots! i des de visual i plàstica i català, hi hem participat els alumnes de 1r i 2n d’ESO!!

A l’Institut hem fet una lectura d’alguna Rondaia Mallorquina. Seguidament hem fet grups, hem escollit una paraula que ens ha semblat divertida, curiosa, estranya o extraordinària i l’hem interpretat artísticament.

Si entreu a Facebook i us agraden els nostres dibuixos, ens podeu ajudar a guanyar el concurs. Aneu a https://www.facebook.com/editorialmoll/ des del vostre compte i feu un LIKE a cadascun dels nostres dibuixos, n’hi ha 4!

Tots hi sortim guanyant!!

Gràcies per la vostra ajuda.

Hugo Mondéjar, 1r ESO A