Ens visita un poeta

El dimecres dia 28 de febrer ens va visitar a 1r d’ESO en Roger Costa-Pau, poeta empordanès de renom, crític literari, assagista i dramaturg. Ha estat i és activador de recitals, cicles de poesia, generador d’espais de debats i de diàleg en el terreny de la literatura (de la poesia, en especial) i de l’art. Actualment s’ocupa de la direcció literària i la gerència de l’editorial Llibres del Segle.

En Roger ens va fer un taller de poesia i els alumnes de primer van poder iniciar-se en el món dels versos amb un padrinatge immillorable! El poeta va poder corregir els nostres primers passos ja que, amb quatre indicacions, convertia els nostres versos primerencs en autèntiques joies literàries!!

No us ho creieu? Doncs per a mostra, un botó. El bateig poètic dels nostres alumnes no podia ser altre que el Certamen de Sant Jordi que organitza el nostre institut i que enguany ha proposat als alumnes de primer de participar-hi en una única modalitat: poesia, esclar.