Els futurs alumnes ens visiten

Per Maria Casabó.

El dijous dia 15 de juny a les 11:30h els alumnes del CEIP Ignasi Melé i Farré han vingut a conèixer l’Institut, que serà el seu nou centre en el curs 2017-18.

Els alumnes de 6è, acompanyats pels seus tutors, han estat rebuts pels alumnes de 1r d’ESO. En primer lloc, a la sala polivalent de l’Institut, se’ls ha donat la benvinguda, explicant de forma general els canvis que es presentaran el proper curs, l’estructura de les aules, les matèries i la normativa.

Acte seguit, han fet un recorregut per conèixer les instal·lacions del centre que els acollirà a partir del setembre vinent.

Han estat molt atents i han mostrat força interès en el desenvolupament de tota la visita.

Esperem que sigui el naixement d’una bona promoció!