Concurs THE FONIX  curs 2018-2019

Els videoprojectes en llengua anglesa que es presenten a aquest concurs han de treballar múltiples aspectes entre els que destaquen els següents:

1. El desenvolupament del pensament crític i reflexiu.
  2. La resolució de problemes i la cerca de solucions creatives mitjançant el treball en equip.
  3. La utilització d’entorns digitals i la comunicació transmèdia.
  4. El treball dels valors relacionats amb temes ètics fixats per la UNESCO 2030 per al desenvolupament sostenible, l’equitat, la solidaritat i la cohesió social.

Cada any van canviat els temes i aquest any els temes eren, per a 1r cicle: Llengües minoritàries, i per a 2n cicle: Igualtat de gènere.

Els alumnes participants d’enguany han estat a 1r d’ESO Anna Castelló I Héctor Fernández i a 4t d’ESO Anna Mir, Judith Rodríguez i Julie Thuet. Volem felicitar als alumnes de 1r i de 4t d’ESO per la seva participació, i els encoratgem a tornar-hi l’any vinent.

Enhorabona a tots!