1r d’ESO al Collell

Treball de Síntesi sobre els VOLCANS i l’ESTADA AL COLLELL

Per Aaron Caballero, Leonardo Navarrete, Jan Ribas , Bangal Waggeh

Abans d’arribar al Collell, vam visitar els volcans. Quan vam arribar, l’autobús va fer una parada al costat dels volcans, per poder menjar i presentar-nos als monitors, els quals ens van donar els dossiers de treball que hauríem d’anar completant durant la nostra estada.

A partir d’aquí ens vam dirigir cap a la pujada del volcà Sta. Margarida. Mentre pujàvem vam veure un arbre monumental, un castanyer de 375 anys. Un cop arribats al cim del volcà vam baixar fins al cràter i, al mig, hi havia una ermita del segle XII.

El segon volcà que vam visitar no tenia vegetació: el Croscat. Tot passejant pels voltants del volcà vam trobar-nos altres escoles. Del Croscat en vam descobrir que té diferents tipus de pedres, amb colors diferents relacionats amb les diverses erupcions que hi ha hagut.

Vam arribar a El Collell per dinar. La casa de colònies que abans havia estat una presó i un internat, tot molt impressionant. Hi havia tres habitacions per als nois i tres per a les noies, però les noies només van utilitzar-ne dues.

De fet a les instal·lacions del Collell només hi érem als matins, als migdies i a les nits. Hi havia un punt de trobada, on anàvem després d’anar a les habitacions, i hi havia dos futbolins i dues taules de tennis de taula. Ens va sorprendre també que, a les instal·lacions hi havia tres menjadors, un per a nosaltres i els altres dos per a altres escoles.

Les activitats que vam fer al Collell van ser molt variades: podíem jugar a futbol, bàsquet, vam fer un futbolí humà i vam recórrer un Parc Aventura amb tirolines, també ens vam poder banyar a la piscina, vam ballar i riure molt a la discoteca, i fins i tot ens van preparar un joc de nit: «el Capo». Paral·lelament a totes aquestes activitats també vam anar completant el dossier de treball i vam anar al riu Ser, a la gorga del Torn, on ens hi vam poder banyar i hi vam fer unes quantes activitats sobre el riu.

Passats els tres primers dies del crèdit al Collell, vam continuar-lo a l’institut. El dijous vam haver d’acabar el dossier de treball i preparar la presentació en Power Point amb què recollíem tot el contingut del crèdit de síntesi perquè el divendres l’hauríem d’exposar davant els diferents tribunals constituïts per professors.

Aquí teniu un recull de fotografies sobre la nostra estada i les diferents activitats fetes al Collell.