CONCURS THE FONIX

El passat 27 de febrer, 4 alumnes del nostre institut van participar en la 8a edició del concurs d’anglès interescolar de Catalunya The Fonix.

El concurs posa a prova les competències de comprensió lectora i expressió escrita en llengua anglesa dels alumnes de primària i secundària de Catalunya per cursos. Es realitza en tres fases: Una primera es fa en el mateix centre, i de cada curs se’n classifica un per a la següent fase. La segona fase és a nivell provincial i hi van participar els classificats de cada curs de tots els centres de la província de Girona.

Del nostre centre hi van participar (d’esquerra a dreta):

• Aina Pujals (4rt d’ESO)
  • Àlex Boada (1r de Batxillerat)
  • Paolo Gálvez (1r d’ESO)
  • Josep Saavedra (3r d’ESO)

El dia 9 d’abril es publicarà a la pàgina web oficial del concurs el nom dels guanyadors de la prova territorial. Els millors de les quatre províncies catalanes participaran en la tercera fase a Barcelona.

Esperem que els nostres alumnes puguin arribar a la gran final!!