Sortida d’activitats aquàtiques

El passat dijous 20 d’octubre, els alumnes de 1r de Batxillerat vam anar d’excursió a Blanes per  participar en diverses activitats aquàtiques. Organitzat pel Club Vela de Blanes, vam practicar tres esports diferents: el Big Paddlesurf, la navegació a vela i el kayak.

Un cop vam arribar al Port de Blanes, ens vam col·locar les armilles salvavides i ens vam dividir en dos
grups per realitzar la primera activitat, el Big Paddlesurf. Amb més de 10 persones i uns 6 rems a cada planxa, els dos grups vam sortir amb bon ritme del port per després realitzar un joc a mar obert, on més d’un va caure a l’aigua.

Més tard, els dos grups ens vam alternar per practicar les altres dues activitats finals: la vela i el kayak. A la navegació a vela, vam poder gaudir d’un mar seré, acompanyats per un monitor, dins d’una embarcació petita, tot i que alguns es van marejar per la xafogor i el ritme de l’onatge.

A l’última activitat, ens vam dividir en parelles per muntar-nos sobre un kayak amb més d’un
bolcament. Tot molt divertit!

Volem concloure que tenim un bon record d’aquell dia. Va ser un dia d’emocions equilibrades, hi va
haver tant diversió com tranquil·litat, a través de l’activitat física.