Comiat de 2n de Batxillerat

Un any més, en arribar al final del curs, hem celebrat l’acte de comiat dels alumnes de 2n de batxillerat, organitzat com sempre pels alumnes de 1r de batxillerat i pel grup de professors de la comissió encarregada de l’esdeveniment.

Aquest acte, conduit amb entusiasme per la Maria Garcia i en Joan León, va començar amb els parlaments de la senyora Gisela Saladich, alcaldessa de Tossa de Mar, i de la nostra directora Concha Martínez. A continuació vam tenir un repàs d’imatges dels alumnes homenatjats al llarg del seu pas per l’Institut, seguit de l’actuació de l’Ana Morales i l’Eric Martin.

L’acte va arribar al seu punt àlgid amb el lliurament d’orles als alumnes de 2n de batxillerat per part dels de 1r. Una altra presentació d’imatges, en aquest cas dels alumnes de ben petits, i una altra actuació, de l’Ariadna Gotarra i en Mattia Soria, van donar pas a la intervenció dels alumnes acomiadats. La Sara Moreno i en Biel Balcells van parlar en nom dels seus companys per mirar d’explicar el bagatge que s’enduran dels anys que ha durat el seu pas per l’Institut. Per tancar la seva intervenció, els alumnes de 2n van regalar un petit detall, sempre d’agrair, pels professors assistents a l’acte. Una última actuació de l’Ana Morales va posar el punt i final a la celebració.

Un cop acabat l’acte, els alumnes i les seves famílies van rematar la jornada amb un petit buffet lliure mentre es fotografiaven en el decorat especial muntat per l’ocasió, com podreu comprovar a continuació en el resum en imatges que us hem preparat.

Esperem que en endavant tingueu sort i que tot us vagi molt bé!